• 1394/07/08 - 09:04
  • تعداد بازدید: 2419
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مديرعامل بيمه نوين

نيروي انساني مزيت رقابتي شرکت هاي بيمه مي شود

در ترسيم آينده شرکت بيمه نوين مهمترين نقش برعهده کارکنان بالاخص کارشناسان است چرا که اين کارشناسان جوان هستند که آينده و موفقيت شرکت را با استعداد، انگيزه و تلاش خود رقم خواهند زد.

در ترسيم آينده شرکت بيمه نوين مهمترين نقش برعهده کارکنان بالاخص کارشناسان است چرا که اين کارشناسان جوان هستند که آينده و موفقيت شرکت را با استعداد، انگيزه و تلاش خود رقم خواهند زد.
مديرعامل بيمه نوين در ديداري صميمانه با کارکنان واحدهاي ستادي با بيان اين مطلب افزود: امروزه نيروي انساني به عنوان منبعي ارزشمند و سرمايه اي اصيل براي سازمان ها شناخته مي شود. ارزش نيروي انساني در شرکت بيمه نوين نيز براساس شاخص هاي حرفه اي و اخلاقي سنجيده مي شود. در نقشه راه شرکت بيمه نوين حفظ، پرورش و نگهداشت نيروي انساني اهميت ويژه اي دارد.
کريم خان زند با اشاره به اهميت عدالت سازماني به عنوان مهمترين شاخص در عملکرد و تعهد سازماني نيروي سازماني گفت: عدالت سازماني به مفهوم توزيع فرصت هاي برابر سازماني براساس يک سيستم نظام مند براي تمام کارکنان براساس رفتار حرفه اي و اخلاقي مدنظر ماست.
وي افزود: شاخص هاي رشد و ارتقا در اين شرکت براساس دستورالعمل و رويه هاي مشخص خواهد بود. ارزش هايي براساس نوآوري، علاقه مندي، دلسوزي، سخت کوشي و شايسته سالاري و مديريت اشتراکي ملاک و معيار ما براي داشتن سازماني پويا و شاداب است.
مديرعامل بيمه نوين درخصوص اهميت آموزش در يک سازمان يادگيرنده تصريح کرد: با توجه به تغييرات اقتصادي پيش رو آينده اين صنعت بسيار رقابتي تر خواهد بود و در آن شرايط نيروي انساني کارا و يادگيرنده مزيت رقابتي شرکت ها خواهند بود. به همين دليل آموزش و توسعه مهارت هاي نيروي انساني در تمام سطوح جزء اولويت و دغدغه اصلي شرکت است و باور داريم آموزش مهمترين رکن رسيدن به بهبود مستمر و حتي حل معضلات شرکت است.
کريم خان زند در ادامه گفت: براي دستيابي به اهداف سازمان آموزش نقش اساسي بازي مي کند تحصيلات در کنار آموزش و مهارت هاي شغلي با هدف بهنگام سازي دانش و توان نيروي انساني در سازمان اهميت دارد چرا که آموزش علاوه بر تقويت روحيه همدلي و همکاري به ارتقاي سطح و مدل دانشي شرکت کمک خواهد کرد. توسعه شرکت در کنار توسعه ظرفيت هاي فردي اتفاق مي افتد و اين توسعه با تلاش بيشتر و پايبندي به چارچوب هاي اخلاقي و حرفه اي امکان پذيرخواهد بود.
وي با اشاره به لزوم گسترش تعامل سازنده بين ستاد، شعب و نمايندگان خاطرنشان کرد: وظيفه همه ماست که براي ايجاد اين پيوندهاي سازماني تلاش کنيم چرا که هيچ يک از هم جدا نيستيم و منافع تک تک ما با احترام متقابل و کمک به موفقيت يکديگر به دست مي آيد. همان طور که ترسيم آينده روشن و مطمئن براي کارکنان وظيفه اخلاقي من است از شما مي خواهم نسبت به آينده شرکت دلسوز و مسئول باشيد.
مديرعامل بيمه نوين درپايان خطاب به کارکنان شرکت گفت: انتظار من اين است که پاسخگويي را به عنوان يک فرهنگ در شرکت تبديل کنيم و نسبت به عملکرد خود پاسخگو باشيم. نتيجه استقرار اين فرهنگ، اعتماد فراگير و فعاليت در شرکتي با اهدف مشخص به دور از حاشيه در فضايي شفاف براساس صداقت و عدالت حرفه اي خواهد بود.
در پايان اين نشست کارکنان مسائل خود را با مدير عامل مطرح کردند و کريم خان زند به سئوالات آنها پاسخ داد.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 215
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی