• 1391/12/26 - 15:42
  • تعداد بازدید: 1722
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

گردهمايي رؤساي شعب و نمايندگان منطقه 6 بيمه نوين

گردهمايي رؤساي شعب و نمايندگان منطقه 6 (اردبيل، زنجان، آذربايجان شرقي و غربي) بيمه نوين با حضور مديرعامل شركت، معاون امور شعب و بازاريابي، رؤسا و نمايندگان اين منطقه در تبريز برگزار شد.


گردهمايي رؤساي شعب و نمايندگان منطقه 6 (اردبيل، زنجان، آذربايجان شرقي و غربي) بيمه نوين با حضور مديرعامل شركت، معاون امور شعب و بازاريابي، رؤسا و نمايندگان اين منطقه در تبريز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، در اين همايش غلامعلي غلامي مديرعامل شركت به شرايط كنوني در صنعت بيمه اشاره كرد و گفت: در حال حاضر صنعت بيمه در كشور از رقابت سنگيني برخوردار است به همين دليل از سرپرستي‌ منطقه و رؤساي شعب انتظار مي‌رود كه با دقت بيشتري سياست‌هاي تدوين شده در برنامه 5 ساله شركت تا پايان سال 94 را دنبال و اجرا نمايند.
وي در ادامه خطاب به مسئولان شعب و نمايندگان شركت افزود: فعاليت بدون داشتن برنامه مدوّن مانند اقيانوس‌پيمايي بدون داشتن قطب‌نما است. بودجه نيز به عنوان يك برنامه كوتاه مدت يك شاخص و چراغ راهنماي مناسب در يك بنگاه اقتصادي است.
وي در اين خصوص خاطر نشان كرد: با توجه به اينكه در بيمه نوين هر شعبه به عنوان يك واحد مستقل اقتصادي در نظر گرفته مي‌شود و براي هر شعبه صورت سود و زيان مستقل تهيه مي‌شود، لازم است تا سرپرستان و رؤساي محترم شعب بيش از پيش به عملكرد شعبه تحت نظارت خود توجه نموده و مطابق با بودجه ابلاغ شده، برنامه‌هاي در نظر گرفته شده را اجرايي نمايند.
غلامي در ادامه تصريح كرد: بودجه سال 92 هر شعبه و استان مطابق با واقعيت‌هاي موجود در بازار و همان استان پيش‌بيني شده و به عنوان شاخص، ميانگين عملكرد بازار در استان در نظر گرفته شده است. بنابراين دسترسي به اهداف بودجه با كمي دقت و تلاش هدفمند امكان‌پذير است.
مديرعامل بيمه نوين در بخش ديگري از سخنان خود گفت: توازن در تركيب پرتفوي در شركت اهميت دارد و سعي شده با در نظر گرفتن شاخص‌هاي بازار اين توازن در بودجه شركت ديده شود. به عنوان مثال از برخي استان‌ها به عنوان قطب صنعتي و تجاري كشور انتظار زيادي در ايجاد توازن مناسب در پرتوي وجود دارد كه استان آذربايجان نيز يكي از آنهاست.
همچنين در اين نشست ضمن ارائه گزارش عملكرد منطقه 6 از سوي سرپرست منطقه، رؤساي انجمن صنفي هر استان به بيان نقطه نظرات و ديدگاه‌هاي خود پرداختند.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 78
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی