• 1394/02/01 - 08:49
  • تعداد بازدید: 2578
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه
عضو هیئت مدیره بیمه نوین

نمايندگان پرچم شرکت در شهرها و رؤساي شعب مديران عامل ما در استان ها هستند

عضو هيئت مديره بيمه نوين در نشست سراسري سرپرستان مناطق و رؤساي شعب بر نقش مهم رؤساي شعب در دستيابي به اهداف و برنامه هاي کلان شرکت تأکيد کرد.

عضو هيئت مديره بيمه نوين در نشست سراسري سرپرستان مناطق و رؤساي شعب بر نقش مهم رؤساي شعب در دستيابي به اهداف و برنامه هاي کلان شرکت تأکيد کرد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، نصراله طهماسبي عضو هيئت مديره شرکت در نخستين همايش سراسري سرپرستان مناطق و رؤساي شعب بيمه نوين در سال 94 با تأکيد بر اهميت و ضرورت به کارگيري دانش مديريت ريسک در رشته بيمه شخص ثالث گفت: با توجه به آمار بالاي خسارت اين رشته بيمه اي، شرکت بيمه نوين برنامه هايي براي کنترل و مديريت اين رشته در سال هاي 92 و93 در نظر گرفت. اين تصميمات مانند يک جراحي خود خواسته بود چرا که تشخيص داده شده بود که پرتفوي 53 درصدي اين رشته در بلند مدت منجر به اتفاقات بدي خواهد شد.
وي ادامه داد: از بزرگترين چالش هاي شرکت هاي بيمه اي افزايش سالانه ديه و يوم الادا بودن تعهدات بيمه اي است. با توجه به اينکه در زمان صدور بيمه نامه، ميزان افزايش ديه در ابتداي سال هاي بعد براي شرکت هاي بيمه نامشخص است لذا کنترل سهم ثالث و برنامه ريزي براي افزايش سهم رشته هاي سود ده در پرتفوي شرکت بسيار حائز اهميت است.
عضو هيئت مديره بيمه نوين با تأکيد بر لزوم آگاهي بخشي و افزايش توانمندي شبکه فروش افزود: بايد اين آگاهي را به شبکه فروش دهيم که صدور ثالث عمليات بيمه گري نيست و ما به دنبال عمليات بيمه گري و حرفه اي گرايي در شرکت هستيم. توسعه بازار در کنار تخصص گرايي در ارائه محصولات در صنعت بيمه امروز حرف اول را مي زند.
طهماسبي با اشاره به نقش مهم رؤساي شعب در عملکرد کلان يک شرکت بيمه تأکيد کرد: اکتفاي شعب به بودجه ابلاغي از سوي ستاد کافي نيست چرا که هر شعبه بايد برنامه اجرايي خود را تهيه نمايد و جهت، هدف و روش هاي دستيابي به پرتفوي مناسب در هر سال بيمه اي را تدوين و نمايندگان شرکت را به سمت بازارهاي هدف هدايت کند. نمايندگان شرکت رقيب ما نيستند بلکه يار و ياور ما و پرچم ما در شهرها و استان ها هستند، کما اينکه رؤساي شعب نيز مديران عامل ما در استان ها هستند و انتظار مي رود به وظايف خود به خوبي عمل کنند و ميدران ستادي نيز بايد در خدمت و کمک رسان رؤساي شعب ما باشند.
طهماسبي تأکيد کرد: طيف جوان شبکه فروش در شرکت بيمه نوين هم به عنوان يک فرصت و هم تهديد است که با آموزش و تقويت توانمندي آنها به منبع پرباري از نيروي انساني دست پيدا مي کنيم. براي دستيابي به اين مهم بايد با پالايش دقيق شبکه فروش براي توزيع مناسب تر امکانات شرکت در اختيار افرادي قرار گيرد که پتانسيل رشد را دارند. همچنين تنظيم وکنترل دقيق پرونده هاي خسارت و دقت عمل در زمان اعلام خسارت و حضور در مراحل دادرسي به منظور جلوگيري از تشکيل پرونده هاي خسارت جعلي و نيز دفاع از بيمه گزار در مراجع قانوني از مهم ترين وظايف مديران و رؤساي شعب است.
طهماسبي در پايان خاطر نشان ساخت: خوشبختانه اعضاي هيئت مديره شرکت افراد با تجربه و متبحر در مباحث اقتصادي و بيمه اي هستند و جلسات هيئت مديره نيز به صورت منظم هر دو هفته يک بار برگزار مي شود.
نخستين گردهمايي سراسري سرپرستان مناطق و روساي شعب بيمه نوين در سال 94 با حضور مديرعامل، يکي از اعضاي هيئت مديره، معاونين، مديران و روساي مناطق و شعب در هتل قصر طلايي مشهد برگزار شد.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 199
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی