• 1391/05/04 - 14:14
  • تعداد بازدید: 1853
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نمايندگان برتر بيمه‌هاي عمر در سه ماهه نخست سال 91 معرفي شدند

نمايندگان برتر بيمه‌هاي عمر به لحاظ جذب پرتفوي در اين رشته در سه ماهه نخست سال جاري در نشستي با حضور مدير عامل، معاونين و مدير بيمه‌هاي اشخاص معرفي گرديدند.

نمايندگان برتر بيمه‌هاي عمر به لحاظ جذب پرتفوي در اين رشته در سه ماهه نخست سال جاري در نشستي با حضور مديرعامل، معاونين و مدير بيمه‌هاي اشخاص معرفي گرديدند.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، در اين نشست به ترتيب علي ترابي از اهواز، بهاره سامرئي از مشهد، رضا شاكري از تهران، سيده محبوبه سعيدي از ساري، امير حسين فارسيان از مشهد، سيد مهدي عيوقي از اصفهان، يداله موسوي از اهواز، سميه رفيعي از شيراز، ايمان مقدسي از تهران و مرتضي آزاد از شيراز نفرات اول تا دهم را به خود اختصاص دادند.
فهيمه محمودوند از تبريز، محسن طلوع نداف از مشهد، رامين مكوندي از رشت، زهرا توحيدي از مشهد، افسانه جهانپور از شيراز، علي اسحقي فريماني از مشهد، منصوره حسين الهي از يزد، وحيد صالحي از مشهد، محمد مجتبي جهرمي از اصفهان و رحيم سفيدزاده از اهواز از ديگر نمايندگان برتري بودند كه در اين جلسه حضور داشتند.
بر اساس اين گزارش، در اين نشست آزاد و صميمانه نمايندگان ياد شده با توجه به تجربه فروش خود در سطح استان مربوطه به ذكر مسائل و مشكلات خود پرداخته و نقطه نظرات خويش را جهت بهبود و ارتقاء سطح فروش عنوان كردند و پيشنهاداتي را نيز در اين راستا ارائه نمودند.
مديرعامل ضمن تشكر از تلاش و كوشش نمايندگان اظهار اميدواري كرد كه مشكلات مطرح شده هر چه سريعتر توسط معاونت فني و مديريت بيمه‌هاي اشخاص مورد بررسي قرار گرفته و نسبت به رفع هر گونه نارسايي احتمالي موجود تصميم مقتضي اتخاذ نمايند.
مدير عامل افزود كه براي سال 91 نيز همانند سال 90 مشوق‌هايي براي فروش برتر توسط نمايندگان و شبكه فروش در نظر گرفته خواهد شد كه عنقريب اعلام مي‌گردد و اظهار اميدواري نمود كه با تجديد نظر در ساختار فروش شركت سطح فروش به صورت چشمگير و مناسبي افزايش يابد.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 35
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی