• 1394/02/30 - 08:54
  • تعداد بازدید: 2678
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صميمانه معاونت امور شعب و بازاريابي با نمايندگان استان سمنان

نشست مشترک نمايندگان شعبه سمنان با حضور احمدرضا جرگوئي معاون مديرعامل بيمه نوين در امور شعب و بازاريابي با هدف بررسي مشکلات و شناسايي فرصت هاي شبکه فروش برگزار شد.

نشست مشترک نمايندگان شعبه سمنان با حضور احمدرضا جرگوئي معاون مديرعامل بيمه نوين در امور شعب و بازاريابي با هدف بررسي مشکلات و شناسايي فرصت هاي شبکه فروش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، در اين نشست صميمانه معاونت امور شعب و بازاريابي بيمه نوين با اشاره به جايگاه شبکه فروش در تحقق برنامه هاي سند راهبردي شرکت در افق 1398، عملکرد شبکه فروش در تحقق اهداف تعيين شده را بسيار مؤثر دانست و تأکيد کرد: حرکت و نيل به سمت اهداف شرکت ميسّر نخواهد بود مگر با داشتن شبکه فروشي که با علم روز و دانش فني بيمه توانمند شده باشد. عملياتي شدن اين مهم نيز تنها با تلاش مداوم و برنامه ريزي دقيق صورت خواهد پذيرفت.
وي ادامه داد: در همين راستا بنا به دستور مديريت محترم عامل شرکت، کميته اي به نام کميته فروش در شرکت تشکيل شده است که با بحث و بررسي هاي انجام گرفته در اين کميته، مقرر شد آموزش هدفمند و مستمر نمايندگان در دستور کار قرار گيرد که خوشبختانه بخشي از اين برنامه در حال حاضر براي نمايندگان چند شعبه در حال برگزاري است. همچنين در اين کميته مسائل ديگري از قبيل عوامل انگيزشي شبکه فروش، شناسائي بازار فروش و مباحث بازاريابي و نيز حدود اختيارات شعب مورد بررسي و بازبيني قرار گرفته است.
گفتني است در جلسه پرسش و پاسخ نيز برخي مسائل و مشکلات نمايندگان استان مطرح گرديد که معاونت امور شعب و بازاريابي شرکت بيمه نوين علاوه بر ارائه برخي راهکارها ابراز اميدواري کرد با تلاش و همدلي بيشتر در کليه سطوح شرکت بتوان از ظرفيت هاي موجود در جهت رشد و توسعه آن بهره برد.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 203
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی