• 1392/10/30 - 22:08
  • تعداد بازدید: 1902
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نشست صميمانه مديرعامل بيمه نوين با نمايندگان منطقه يك

غلامعلي غلامي در ديدار با نمايندگان مستقر در شعب بانك اقتصاد نوين در تهران علاوه بر تشريح فرصت‌هاي موجود در همكاري بانكي و بيمه‌اي، پاسخگوي سئوالات و مسائل نمايندگان بود.


غلامعلي غلامي در ديدار با نمايندگان مستقر در شعب بانك اقتصاد نوين در تهران علاوه بر تشريح فرصت‌هاي موجود در همكاري بانكي و بيمه‌اي، پاسخگوي سئوالات و مسائل نمايندگان بود.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، مديرعامل بيمه نوين طي اين نشست اظهار داشت: بانك و بيمه به عنوان يك صنعت قابليت همپوشاني بالا در خدمات يكديگر و استفاده از ظرفيت‌هاي دو سويه را دارند. امكان استقرار و فعاليت در شعب بانك براي نمايندگان بيمه نيز يك فرصت استثنايي است تا بتوانند از ظرفيت‌هاي موجود در بانك بهره‌مند گردند.
وي ادامه داد: نمايندگان مستقر در شعب بانك مي‌توانند با بهره‌گيري از توان فني و دانش عمومي خود مشتريان بانكي را به بيمه‌گذار تبديل كنند.
وي علاوه بر تأكيد بر اهميت آموزش‌هاي فني به نقش نگرش نمايندگان در كسب موفقيت اشاره كرد و گفت: بدون شك ارائه دوره‌هاي آموزش فني و بازاريابي به نمايندگان از سوي شركت بيمه مي‌تواند به موفقيت شبكه فروش منجر گردد اما مهم‌ترين فاكتور در كسب فروش انگيزه و ممارست نماينده است.
غلامي خاطر نشان كرد: مطالعه و استفاده از تكنولوژي با هدف به روز رساني دانش و بهره‌مندي از علم بيمه از ويژگي‌هاي يك نماينده موفق است كه مي‌تواند او را به يك فروشنده برتر تبديل كند.
مديرعامل بيمه نوين در پايان تأكيد نمود: بايد دقت كرد براي رسيدن به هدف تعيين شده مهم‌ترين نكته رعايت دستورالعمل‌ها و آيين‌نامه‌هاي موجود است و ممارست و تلاش با اعتقاد به ضوابط موجود در شركت ضمانت كننده موفقيت شبكه فروش خواهد.
گفتني است در ادامه اين نشست با حضور معاونت امور شعب و نمايندگان و سرپرستي منطقه يك، نمايندگان سئوالات و پيشنهادات خود را در خصوص راه‌كارهاي ارتقاي سطح همكاري‌ها و مشاركت‌هاي بين مجموعه بانك و بيمه مطرح نمودند.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 140
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی