• 1391/08/15 - 14:56
  • تعداد بازدید: 2043
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

نخستين همايش بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز بيمه نوين در گرگان برگزار شد

با هدف آشنايي بيشتر و ارائه تكنيك‌هاي نوين علمي در فروش بيمه‌هاي عمر، نخستين كلاس آموزشي و همايش بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز بيمه نوين در گرگان برگزار شد.

با هدف آشنايي بيشتر و ارائه تكنيك‌هاي نوين علمي در فروش بيمه‌هاي عمر، نخستين كلاس آموزشي و همايش بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز بيمه نوين در گرگان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، ابوالفضل حيدرنژاد رئيس بيمه نوين شعبه گرگان با اعلام اين خبر افزود: اين همايش با محوريت آشنايي با روش‌هاي استفاده از تكنيك‌هاي بازاريابي آكادميك و كلاسيك با حضور همكاران و نمايندگان بيمه نوين و احمد نقابي كارگزار رسمي بيمه مركزي ايران و از برجسته‌ترين فروشندگان بيمه‌نامه‌هاي عمر برگزار شد.
حيدرنژاد تصريح كرد: شركت بيمه نوين در راستاي آسايش و آرامش هموطنان توانسته است طرح‌هاي بيمه‌اي و سرمايه‌گذاري را تلفيق كرده و اين امكان را به مشتريان خود بدهد كه با پس‌اندازهاي اندك به صورت ماهيانه آرامش و امنيت خانواده خود را فراهم آورند.
وي با اشاره به اهميت بيمه‌نامه‌هاي زندگي در دنياي امروز گفت: با توجه به وضعيت خوبي كه امروزه بيمه‌نامه‌هاي عمر در سراسر دنيا به دست آورده‌اند، در ايران نيز با دادن آگاهي و آموزش مناسب در اين حوزه مي‌توانيم الگوي صحيحي براي استفاده از خدمات اين بيمه‌نامه در جهت برقراري آرامش و امنيت روحي و رواني به خانواده‌هاي ارائه دهيم.
رئيس بيمه نوين شعبه گرگان ادامه داد: شركت بيمه نوين با قدمت حدود يك دهه توانسته است سهم به سزا و جايگاه قابل قبولي در صنعت بيمه كشور پيدا كند. رسيدن به نقطه‌اي كه امروز در آن قرار گرفته‌ايم تنها با برنامه‌ريزي دقيق و ارائه خط مشي و راهكارهاي مناسب از سوي مديران شركت و هماهنگي بين سطوح مختلف از شبكه‌ فروش و نمايندگان شركت است.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 46
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی