• 1393/01/30 - 22:39
  • تعداد بازدید: 1977
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

معاون فني بيمه نوين: تعامل و همدلي؛ مهمترين عامل كسب موفقيت

معاون فني بيمه نوين در نشست سراسري سرپرستان مناطق و رؤساي شعب بيمه نوين اصل تعامل و همدلي در شركت را به عنوان مهمترين عامل كسب موفقيت معرفي كرد.

معاون فني بيمه نوين در نشست سراسري سرپرستان مناطق و رؤساي شعب بيمه نوين اصل تعامل و همدلي در شركت را به عنوان مهمترين عامل كسب موفقيت معرفي كرد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، ناهيد عباسي؛ معاون فني با اشاره به گزارش‌هاي ارائه شده از شعب در سال گذشته گفت: با توجه به اينكه سال گذشته در شركت به عنوان سال نظارت نام‌گذاري شده بود، گزارش‌هاي منظمي توسط تيم‌هاي نظارتي ارائه شد.
وي با اعلام نتيجه برخي گزارشات ارائه شده تأكيد كرد: طي روند جمع‌آوري و ارائه گزارشات به اين نتيجه رسيديم كه براي اصلاح روند كار در شيوه و محتواي نظارت‌ها بازنگري‌هايي صورت پذيرد.
عباسي اصل تعامل و همدلي در شركت را به عنوان مهمترين عامل كسب موفقيت معرفي كرد و افزود: تا زماني كه در يك مجموعه همدلي و تعامل مثبت وجود نداشته باشد نمي‌توان به رشد و موفقيت فكر كرد. فراموش نكنيم كه همه ما مانند اعضاي يك خانواده در خانه بيمه نوين براي رشد و تعالي گرد هم آمده‌ايم.
وي ادامه داد: بازاريابي و برنامه‌ريزي صحيح، تقويت شبكه فروش، سرعت در پاسخگويي، به كارگيري نيروي انساني مجرب، مشتري مداري و اطلاع‌رساني صحيح از ديگر عوامل موفقيت ما هستند.
عباسي در پايان سال 93 را سال تلاش و تحرك در بيمه نوين معرفي و خاطرنشان ساخت: نبايد فراموش كنيم برنامه‌ريزي نكردن برابر است با برنامه‌ريزي براي شكست، بهترين زمان براي برنامه‌ريزي و بازنگري در اجراي برنامه‌ها ابتداي سال است. با تلاش و تحرك در آغاز سال مي‌توانيم به حركت رو به رشد خود تا پايان سال ادامه دهيم.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 157
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی