• 1393/11/30 - 08:41
  • تعداد بازدید: 2947
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مسائل و دغدغه هاي نمايندگان يزد در نشست صميمانه با مديرعامل بيمه نوين بررسي شد

نشست مشترک نمايندگان شعبه يزد با حضور غلامعلي غلامي؛ مديرعامل و احمدرضا جرگويي؛ معاونت امور شعب و بازاريابي بيمه نوين با هدف بررسي چالش ها و شناسايي فرصت هاي شبکه فروش در استان يزد برگزار شد.

نشست مشترک نمايندگان شعبه يزد با حضور غلامعلي غلامي؛ مديرعامل و احمدرضا جرگويي؛ معاونت امور شعب و بازاريابي بيمه نوين با هدف بررسي چالش ها و شناسايي فرصت هاي شبکه فروش در استان يزد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، غلامعلي غلامي در اين نشست با اشاره به اهميت نقش نمايندگان در عملکرد شرکت گفت: در برنامه راهبردي شرکت بيمه نوين در افق 1398 توجه ويژه و خاصي به شبکه فروش و نقش نمايندگان در کيفيت عملکرد شرکت شده است.
وي افزود: در حوزه بازار ارتقاي کيفيت شبکه فروش از جمله افزايش دانش و مهارت نمايندگان در بازاريابي و مديريت بازار و توانمندسازي آنها از لحاظ فني در نظر گرفته شده است که هدف ما اجراي آن با برنامه ريزي دقيق و هوشمندانه با بهره گيري از عزم همگاني در کليه سطوح شرکت است.
غلامي حرکت به سوي تخصص گرايي و مهارت شبکه فروش را از ديگر برنامه هاي آتي شرکت معرفي و تصريح کرد: با توجه به وضعيت بازار بيمه در کشور و فرصت هاي پيش رو، از استراتژي هاي شرکت بيمه نوين رشد کيفي شبکه فروش و حرکت به سمت ماهرسازي نمايندگان با توانمندسازي آنها به علم روز و دانش و مهارت فني به عنوان يک ضرورت است.
غلامي در در بخش ديگري از صحبت هاي خود خاطر نشان کرد: نمايندگان و شبکه فروش در شرکت بيمه نوين جايگاه ويژه اي دارند و يکي از دغدغه هاي مديران شرکت شناسايي مسائل آنها و رفع چالش هاي پش روي آنهاست.
همچنين طي اين نشست سعيده قمشه (کد 4162)، اميرحمزه امين الرعايا (کد 2586)، علي ميرجليلي (کد 3500) و ايوب زارع (کد 4104) به عنوان نمايندگان برتر و منصوره حسين اللهي (کد 3448)، محبوب السادات مرتضوي (کد 3916)، امير آخوندي (کد 3823) و سعيد سليماني (کد 4234) به عنوان نمايندگان برتر شعبه يزد در رشته بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري و محمد حسن زارع بيدکي (کد 6298) نيز به عنوان کارگزار برتر عمر در استان معرفي و از سوي مديرعامل بيمه نوين تقدير شدند.
گفتني است علاوه بر برگزاري جلسه پرسش و پاسخ نمايندگان با مديرعامل بيمه نوين، وي به همراه معاونت امور شعب و بازاريابي به صورت سرزده از دفتر يکي از نمايندگان فعال بيمه نوين در يزد بازديد نمود.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 195
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی