• 1393/07/12 - 08:28
  • تعداد بازدید: 2328
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

شرکت بيمه نوين بزرگترين خسارت دوران فعاليت خود را پرداخت کرد

شرکت بيمه نوين مبلغ 98 ميليارد ريال بابت خسارت مربوط به وقوع آتش سوزي در محل فعاليت و انبار يکي از بيمه گذاران خود در منطقه حکيميه تهرانپارس را پرداخت نمود.

شرکت بيمه نوين مبلغ 98 ميليارد ريال بابت خسارت مربوط به وقوع آتش سوزي در محل فعاليت و انبار يکي از بيمه گذاران خود در منطقه حکيميه تهرانپارس را پرداخت نمود.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، در اين حادثه آتش سوزي ساختمان، تأسيسات، تجهيزات و موجودي انبار قطعات الکترونيکي و مخابراتي بيمه گذار به طور کامل از بين رفت و شرکت بيمه نوين متعاقب اطلاع از وقوع حادثه و بازديد از محل، با تعيين کارشناسان مستقل و متخصص در بخش هاي ساختمان و تأسيسات اقدام به برآورد خسارت وارده به دارايي هاي مذکور نمود. همچنين جهت تعيين ميزان و ارزش قطعات الکترونيکي و مخابراتي که در زمان وقوع حادثه در انبار وجود داشته است از يکي از حسابرسان رسمي دادگستري دعوت به همکاري کرد.
پس از تهيه و ارائه گزارش کارشناسان منتخب، بيمه نوين ميزان خسارت قابل پرداخت را با توجه به گزارشات کارشناسي تهيه شده، مفاد قانون بيمه و شرايط قراردادهاي بيمه اي منعقده تعيين و به بيمه گذار اعلام نمود و پس از انجام مذاکرات متعدد با بيمه گذار، طرفين توافق نمودند با پرداخت مبلغ 98 ميليارد ريال از سوي شرکت بيمه نوين، خسارت وارده تسويه گردد و مبلغ مذکور در تاريخ ششم مهر ماه سال جاري پرداخت شد.
بنابر اين گزارش، اين شرکت علاوه بر برخورداري از پوشش اتکايي اجباري، داراي پوشش اتکايي اختياري مناسبي براي اين حادثه بوده و در سال گذشته نيز ذخيره کافي براي پرداخت اين خسارت در حساب هاي خود منظور نموده است.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 183
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی