• 1392/12/20 - 22:27
  • تعداد بازدید: 1865
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دريافت تنديس نقره‌اي رعايت حقوق مصرف کنندگان توسط بيمه نوين

در سيزدهمين همايش روز ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان، بيمه نوين موفق به دريافت تنديس نقره‌اي رعايت حقوق مصرف کنندگان شد.

در سيزدهمين همايش روز ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان، بيمه نوين موفق به دريافت تنديس نقره‌اي رعايت حقوق مصرف کنندگان شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، همزمان با سيزدهمين همايش ملي حمايت از حقوق مصرف کنندگان كه با حضور وزير صنعت، معدن و تجارت و معاون برنامه‌ريزي و نظارت راهبردي رئيس جمهور برگزار شد، شركت بيمه نوين تنديس نقره‌اي در حوزه خدمات را به خود اختصاص داد كه اين جايزه به نمايندگي از مديرعامل بيمه نوين به سهراب ميرفخرايي؛ معاونت امور شعب و بازاريابي اهدا شد.
توجه ويژه به مسئله رعايت حقوق مصرف‌كنندگان با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتريان و كسب رضايت حداكثري بيمه‌گذاران و توجه ويژه به نيازها‌ و انتظارات بيمه‌گذاران و ذي‌نفعان شركت بيمه نوين، از دلايل موفقيت اين شركت به عنوان نخستين شركت بيمه‌اي دارنده جايزه رعايت حقوق مصرف‌كنندگان در صنعت بيمه بوده است.
سيزدهمين همايش حمايت از حقوق مصرف ‌کنندگان نوزدهم اسفند ماه سال جاري با حضور مديران شركت‌‌ها، بنگاه‌هاي اقتصادي و صاحبان صنايع در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صداوسيما با هدف افزايش انگيزه و حساسيت در توليد كنندگان و ارائه دهندگان خدمات براي رعايت حقوق مصرف كنندگان، تشويق مصرف كنندگان به استفاده از كالاي داراي نشان استاندارد در تهران برگزار شد.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 151
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی