• 1394/06/09 - 09:03
  • تعداد بازدید: 3105
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
مديرعامل بيمه نوين در نشست با نمايندگان برتر عمر

حمايت؛ کامل کننده کار، ابتکار و پشتکار نمايندگان است

مديرعامل بيمه نوين: امنيت شغلي نمايندگان با داشتن نگاه يکسان و به دور از تبعيض همراه با احترام متقابل تأمين مي شود. حمايت است که کامل کننده کار، ابتکار و پشتکار نماينده مي شود.

مديرعامل بيمه نوين: امنيت شغلي نمايندگان با داشتن نگاه يکسان و به دور از تبعيض همراه با احترام متقابل تأمين مي شود. حمايت است که کامل کننده کار، ابتکار و پشتکار نماينده مي شود.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، حسين کريم خان زند؛ مديرعامل بيمه نوين در نشستي صميمانه با نمايندگان برتر بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري شرکت با ذکر اين مطلب افزود: جايگاه نمايندگان به دليل تجربه حرفه اي و علاقه شخصي من به اين شغل و البته نيازها و منافع شرکت بسيار خاص و ستودني است. باور ما در بيمه نوين اين است که نماينده هرگز از بدنه شرکت جدا نيست چرا که فعاليت آنها همسو و در راستاي اهداف شرکت است.
وي در ادامه گفت: آگاهي و مهارت شبکه فروش با توجه به گستردگي سطح تماس آنها با بازار و جامعه، به هدف گذاري و برنامه ريزي صحيح در شرکت کمک خواهد کرد، در اين راستا بايد بازارهاي جديد بايد شناسايي شوند و البته براي تکميل اين شناخت بايد فرآيندها را هم متحول کرد.
کريم خان زند با اشاره به تحول در نيازها و خاستگاه هاي جامعه در تعريف و تأمين امنيت و آسايش گفت: تغيير در خواسته هاي بشري در اين حوزه دستخوش آگاهي و توجه روزافزون جامعه نسبت به بيمه و محصولات مختلف آن است. امروز سرمايه گذاري ارزشمند آن است که داراي ارزش افزوده و ايمن از حوادث و تغييرات باشد. در اين خصوص بيمه عمر بهترين نمونه است. آينده نگري در فروش و داشتن نگاه بلند مدت ويژگي منحصر به فرد نمايندگان بيمه عمر است. موفقيت در ارائه و فروش اين بيمه نامه مستلزم توجه ويژه به نيازها و ارزش هاي مشتريان است.
وي با تأکيد بر اهميت توجه به خدمات پس از فروش در ايجاد تمايز رقابتي بين شرکت هاي بيمه تصريح کرد: امروز در هر تجارتي خدمات پس از فروش حرف اول را مي زند، يکي از معضلاتي که توجه به آن در صنعت بيمه مغفول مانده است، متمايز سازي در حوزه چالش هاي رقابتي در نحوه ارائه خدمات است.
وي يادآور شد: سرعت ارائه خدمات به عنوان اصلي مهم در مشتري مداري است که باعث اعتمادسازي در بيمه گذاران خواهد شد و داشتن اعتماد مشتري کليد موفقيت در اين حرفه است. هرگز حفظ پرتفوي به هر قيمتي براي ما به عنوان ارزش شناخته نمي شود، هدف ما سرآمدي و خوشنامي است، چرا که باور داريم اين عناصر رمز ماندگاري و موفقيت ما خواهد بود.
مديرعامل بيمه نوين همچنين با اشاره به جايگاه بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري در برنامه راهبردي شرکت خاطر نشان کرد: با توجه به اينکه بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري محصول استراتژيک شرکت است، لذا با توجه به ديدگاه و شرايط انساني موجود در اين رشته و تفاوت محتوايي با ديگر بيمه نامه ها يکي از برنامه هاي ميان مدت شرکت راه اندازي معاونت بيمه هاي اشخاص با هدف بازنگري ساختاري و توسعه اين حوزه است.
همچنين در اين نشست مباحثي مانند تغيير در ساختار شعب، اصلاح روند پرداخت کارمزد، متمرکز سازي سيستم ها و امکان دسترسي نمايندگان به برنامه اتوماسيون اداري بخش ديگري از موضوعات مطروحه در اين نشست بود.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 213
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی