• 1394/05/28 - 09:01
  • تعداد بازدید: 2524
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تمديد گواهينامه سيستم مديريت کيفيت بيمه نوين براي يک سال ديگر

گواهينامه سيستم مديريت کيفيت بيمه نوين مبتني بر استاندارد ISO 9001: 2008 براي يک سال ديگر تمديد شد.

گواهينامه سيستم مديريت کيفيت بيمه نوين مبتني بر استاندارد ISO 9001: 2008 براي يک سال ديگر تمديد شد/مديرعامل بيمه نوين: حفظ و نگهداري سيستم مديريت کيفيت؛ ايجاد ارزش افزوده بيشتر براي سازمان در پي خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، در مراسم اختتاميه مميزي مراقبتي سيستم مديريت کيفيت، حسين کريم خان زند، مديرعامل شرکت بيمه نوين با مثبت خواندن پياده سازي نظام مديريت کيفيت در شرکت گفت: مهم تر از اجراي سيستم هاي مديريت کيفيت و پياده سازي استانداردهاي بين المللي در يک سازمان اطمينان از صحت اجراي دقيق و مداوم آن است چرا که تداوم حفظ و نگهداري سيستم مديريت کيفيت ايجاد ارزش افزوده بيشتر براي سازمان در پي خواهد داشت.
وي در ادامه گفت: هدف از برگزاري مميزي به صورت مستقل و خارج از سازمان ايمن سازي فرآيندهاست چرا که نگاه از بيرون به فرآيندهاي سازمان اين فرصت را به وجود مي آورد که اشکالات و خطاهاي احتمالي به طور دقيق شناسايي و مورد ارزيابي قرار گيرند.
کريم خان زند با تأکيد بر لزوم بازنگري فرآيندها به طور منظم و دوره اي افزود: بازخواني مجدد فرآيندها براي رفع معايب و ايجاد راهکارهاي جديد با هدف برنامه ريزي براي بهبود سيستم از سوي واحدهاي مختلف ستادي و شعب الزامي است.
وي از سنجش رضايت مشتريان به عنوان يکي از مهم ترين دستاوردهاي سيستم مديريت کيفيت نام برد و تصريح کرد: سنجش رضايت مشتريان از مهم ترين وظايف شرکت هاي بيمه اي است چرا که حيات کسب و کار آنها وابستگي عميقي به نگرش و آراي مشتريان شان دارد و رضايت اين گروه از ذينفعان حاکي از بهبود فرآيندها در جهت کيفيت در ارائه خدمات، سرعت عمل و چابکي سازمان همسو با اهداف سازمان خواهد بود.
مديرعامل بيمه نوين در پايان صحبت هاي خود خاطر نشان کرد: بدون شک مميزي با رويکرد علمي موجب برطرف کردن خطاها و درنتيجه رضايت تمام ذي نفعان از جمله مشتريان را در پي خواهد داشت. فعاليت در يک سازمان نظام مند براي کارکنان آن هم لذت بخش خواهد بود چرا که فرآيندها به طور دقيق مستند و قابل اجرا خواهند بود.
همچنين در اين جلسه سرمميز شرکت S.G.S با تأييد تمديد يک ساله گواهينامه سيستم مديريت کيفيت بيمه نوين در دامنه ستاد و شعبه اجرايي مرکز به ارائه گزارش نتايج بررسي و مشاهدات دو روزه مميزي از ستاد و شعبه مرکزي از شرکت پرداخت.
لازم به ذكر است شركت SGS از شركت‌هاي بين المللي معتبر در زمينه مشاوره، پياده‌سازي و استقرار سيستم هاي مديريت و اعطاي گواهينامه ايزو در كشور است.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 211
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی