• 1392/10/30 - 22:09
  • تعداد بازدید: 2647
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تقدير مديرعامل بيمه نوين از مدير منطقه 2

طي مراسمي با حضور مديرعامل بيمه نوين از سعيد مسکين نواز مدير منطقه دو كشور به پاس زحمات و خدمات وي در شركت بيمه نوين تقدير شد.


طي مراسمي با حضور مديرعامل بيمه نوين از سعيد مسکين نواز مدير منطقه دو كشور به پاس زحمات و خدمات وي در شركت بيمه نوين تقدير شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، در اين مراسم كه با حضور غلامعلي ‌غلامي؛ مديرعامل و سهراب ميرفخرايي، معاونت امور شعب و بازاريابي بيمه نوين و مديران برخي شركت‌هاي بيمه‌اي در استان خراسان رضوي برگزار شد از تلاش‌ها و حضور تأثيرگذار سعيد مسکين نواز به عنوان مدير منطقه دو قدرداني شد.
همچنين محمود ايوبي نيز به عنوان سرپرست جديد دفتر منطقه دو بيمه نوين معرفي شد.
گفتني است در متن تقدير‌نامه مديرعامل به مسكين‌نواز آمده است: "اكنون كه تصميم‌گرفته‌ايد در منصب و سنگر ديگري خدمت نماييد و به عضويت بانك در شرف تأسيس آرمان نائل آييد، بر خود لازم مي‌دانم تا از خدمات و زحمات چندين ساله حضرتعالي در شركت بيمه نوين و سرپرستي منطقه 2 تشكر و قدرداني نمايم. بدون ترديد خاطره شيرين حضورتان در شركت بيمه نوين همواره در ياد همكاران شما باقي خواهد ماند. اميد است كه همكاري جنابعالي به گونه مؤثر ديگري همچنان ادامه يابد. براي حضرتعالي سلامتي و موفقيت بيش از پيش از خداوند متعال مسئلت مي‌نمايم."

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 141
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی