• 1393/02/13 - 22:48
  • تعداد بازدید: 2680
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

تقدير از نمايندگان برتر فروش بيمه‌هاي عمر و تشكيل سرمايه بيمه نوين

طي جلسه‌اي با حضور مديرعامل شركت بيمه نوين از هفت نماينده برتر فروش بيمه‌هاي عمر و تشكيل سرمايه در زمينه حق بيمه وصولي در سال‌ 92 و ضريب رشد تقدير شد.

طي جلسه‌اي با حضور مديرعامل شركت بيمه نوين از هفت نماينده برتر فروش بيمه‌هاي عمر و تشكيل سرمايه در زمينه حق بيمه وصولي در سال‌ 92 و ضريب رشد تقدير شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، هفت نفر از نمايندگان برتر فروش بيمه‌هاي عمر و تشكيل سرمايه براساس كل حق بيمه وصولي در سال 92 به ترتيب علي ترابي، رضا شاكري و زيرمجموعه‌ها، سيد مرتضي علوي‌نژاد و زيرمجموعه‌ها، عليرضا رضايي ابوالوردي، سيمه رفيعي، يداله موسوي و رضا گلي معرفي و با اهداي لوح و پاداش از سوي مديرعامل بيمه نوين تقدير شدند.
همچنين در اين مراسم غلامعلي غلامي مديرعامل شركت درخصوص اهميت عامل انگيزشي در موفقيت نمايندگان گفت: گسترش فضاي تشويق همراه با ممارست شبكه فروش باعث به وجود آمدن فضاي مناسبي مي‌شود كه نمايندگان پتانسيل‌هاي كاري خود را درك و در راستاي آن تلاش كنند.
وي ادامه داد: برگزاري چنين مراسمي اين باور را به ديگر نمايندگان خواهد داد كه شركت بيمه نوين به عملكرد آنها توجه و تلاش آنها را ارزشمند مي‌داند. در اين بين اهميت مساعدت نمايندگان موفق با شركت در آسيب‌شناسي فروش و ارائه راه‌كار‌هاي جديد، به عنوان عامل انگيزشي و به لحاظ دانشي و تجربه عملي بسيار تأثير گذار خواهد بود.
غلامي با تأكيد مضاعف بر تأثير آموزش در فروش بيمه‌هاي عمر و زندگي بيان كرد: شرط تمركز در فروش هدف‌گذاري و نكته موفقيت آگاهي‌دهي براي عرضه اين خدمت است. هدف ما آموزش سيستماتيك است چرا كه طبق بررسي كه در شركت انجام شده مشخص گرديده جهش در فروش بيمه‌هاي عمر و زندگي دقيقاً پس از برگزاري دوره‌هاي آموزشي براي نمايندگان رخ داده است و با استمرار اين دوره‌ها شاهد افزايش شتاب فروش اين نوع بيمه‌نامه‌ها بوده‌ايم.
وي خاطر نشان كرد: يكي از عوامل مهم در اقبال عمومي به بيمه‌هاي عمر و تشكيل سرمايه‌ ثبات در پرداخت مشاركت در سود است كه خوشبختانه ما طي سه سال گذشته اين ثبات را به خوبي حفظ كرده‌ايم به طوري كه سود مشاركت قطعي سال‌هاي 89، 90 و 91، طرح جامع بيمه عمر به ترتيب معادل 19.5، 24.6 و 25.23 درصد اعلام گرديد.
در پايان مديرعامل بيمه نوين درخصوص حرفه‌اي‌ و تخصصي‌تر شدن رشته‌بيمه‌هاي عمر و تشكيل سرمايه در كشور ابراز اميدواري كرد و گفت: تأسيس شركت‌هاي بيمه‌ عمر و زندگي مستقل از شركت‌هاي بيمه در ساير رشته‌ها در كشورهاي توسعه يافته حاكي از اهميت و ظرفيت‌هاي بالاي اين رشته‌ي بيمه‌اي است و اميدواريم با تغيير رويكردها تفكر شكل‌گيري چنين ساختاري در كشور باعث عملياتي شدن صحيح و مناسب اين ديدگاه گردد.


 

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 162
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی