• 1393/07/01 - 08:22
  • تعداد بازدید: 2155
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

تحقق 100 درصدي پرتفوي کل سال 93 شعبه ساري در شش ماهه نخست

رئيس شعبه ساري بيمه نوين از تحقق 100 درصدي پرتفوي سال 93 اين شعبه در شش ماهه نخست سال خبر داد.

رئيس شعبه ساري بيمه نوين از تحقق 100 درصدي پرتفوي سال 93 اين شعبه در شش ماهه نخست سال خبر داد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، ابوالقاسم قنبري رئيس شعبه ساري با اعلام اين خبر افزود: شعبه ساري در شش ماهه نخست سال 93 با 113 درصد رشد نسبت به مدت مشابه در سال قبل موفق شده است به ترکيب پرتفوي 26.9 درصد در رشته اتومبيل (ثالث ، سرنشين و بدنه) و 74 درصد غير اتومبيل دست يابد که از اين ميان بيمه هاي عمر و سرمايه گذاري سهم 21.5 درصد از کل پرتفو را به خود اختصاص داده است.
قنبري مهمترين عامل اين موفقيت را حمايت و هدايت صحيح شبکه فروش، گسترش نگرش مثبت در مجموعه، ايجاد، حفظ و ارتقاي سطح همکاري و همراهي با بيمه گذاران دانست و ابراز اميدواري کرد که با توسعه فرآيند بازاريابي و افزايش توان شبکه فروش و کارکنان با برگزاري دوره هاي آموزشي منظم، اطمينان و اعتماد بازار و مشتريان نسبت به توانايي ها و ارائه خدمات مطلوب و به هنگام شرکت افزايش يابد.
وي ادامه داد: طي ماه هاي اخير تلاش کرديم علاوه بر راهکارهاي عملي براي دستيابي به بازار و مشتريان جديد، در راستاي حفظ مشتريان نشست هايي را با بيمه گذاران حقوقي خود داشته باشيم. همچنين با هدف ماندگاري و خدمت رساني مطلوب تر به همراه کارگزاران استان از بيمه شدگان بيمه هاي تکميلي خود عيادت و ديدار کرده و در راستاي توسعه ارتباطات نيز در چند همايش استاني حضور مؤثر داشته ايم.
رئيس شعبه ساري در پايان خاطرنشان کرد: در مجموع توجه ويژه به بيمه گذاران با هدف ارزش آفريني براي مشتريان و ارائه خدمات مطلوب به آنها در کنار جذب پرتفوي کلان را مي توان از برنامه هاي اصلي شعبه ساري در سال جاري دانست.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 178
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی