• 1392/03/20 - 18:42
  • تعداد بازدید: 1907
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

با حضور مديرعامل بيمه نوين از نمايندگان برتر فروش بيمه عمر تقدير شد

با حضور مديرعامل، معاونين و چند تن از مديران شركت بيمه نوين از پنج نماينده برتر فروش بيمه عمر در زمينه حق بيمه وصولي در سال‌هاي 90 و 91 و ضريب رشد تقدير شد.


با حضور مديرعامل، معاونين و چند تن از مديران شركت بيمه نوين از پنج نماينده برتر فروش بيمه عمر در زمينه حق بيمه وصولي در سال‌هاي 90 و 91 و ضريب رشد تقدير شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين؛ در اين مراسم غلامعلي غلامي مديرعامل شركت درخصوص نرخ سود قطعي بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز بيمه نوين گفت: خوشبختانه در سال 90 به لحاظ تعيين سود مشاركت در منافع، نرخ سود قطعي و تضمين شده بيمه‌هاي عمر و پس‌انداز 15 درصد اعلام شده بود كه اين رقم به 24.60 درصد افزايش ‌يافت و اين افزايش سود نقش بسيار مهمي در كسب اعتماد بيمه‌گذاران را داراست.
وي ادامه داد: در كنار پرداخت سود مناسب از سوي شركت حمايت و همراهي شبكه فروش در اعتمادسازي بين مشتريان و شركت از اهميت بالايي نيز برخوردار است.
غلامي در ادامه با اشاره به لزوم وجود هماهنگي و وحدت بين شبكه فروش و ستاد تصريح كرد: مجموعه شركت و شبكه فروش مي‌بايد خود را در يك جايگاه و مجموعه واحد بدانند چرا كه درك بهتر از موقعيت و شرايط يكديگر باعث رفع موانع احتمالي خواهد شد.
مديرعامل بيمه نوين افزود: با توجه به گسترش بازار رقابتي و عزم شركت‌هاي بيمه‌اي براي افزايش فروش بيمه‌هاي عمر در اين حوزه تنها تلاش در جهت لمس مشكلات و درك موقعيت متقابل از هر دو سو مي‌توان بر مشكلات بازار فائق شد.
غلامي در پايان خاطرنشان كرد: مديران شركت نيز با برنامه‌ريزي آتي و تحليل بازار سرمايه از حداكثر ظرفيت‌ها و ايده‌هاي شبكه فروش براي تحقق اهداف شركت بهره‌خواهند برد.
همچنين در اين نشست علاوه بر بيان نقطه نظرات مديران و نمايندگان، برخي از چالش‌ها، مشكلات و فرصت‌هاي موجود در اين حوزه نيز مطرح شد.
در پايان اين مراسم از علي ترابي، بهاره سامريي، رضا شاكري، مرتضي علوي‌نژاد و اميرحسين فارسيان به عنوان نمايندگان برتر فروش بيمه عمر شركت بيمه نوين تقدير شد.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 94
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی