• 1392/11/14 - 22:13
  • تعداد بازدید: 2372
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

بازديد مديرعامل بيمه نوين از شعبه رشت

غلامعلي غلامي؛ مديرعامل و سهراب ميرفخرايي؛ معاونت امور شعب و بازاريابي بيمه نوين در بازديد از شعبه رشت، در نشست صميمانه‌اي با كاركنان و نمايندگان استان شركت نمودند.


غلامعلي غلامي؛ مديرعامل و سهراب ميرفخرايي؛ معاونت امور شعب و بازاريابي بيمه نوين در بازديد از شعبه رشت، در نشست صميمانه‌اي با كاركنان و نمايندگان استان شركت نمودند.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين، طي نشستي با حضور نمايندگان، مديرعامل بيمه نوين با تأكيد بر حرفه‌اي‌گري و تخصص‌گرايي در شبكه فروش در صنعت بيمه تصريح كرد: يک نماينده بايد به صورت حرفه‌اي و جدي شغل و هدف خود را دنبال کند و نبايد به اين حرفه به عنوان شغل دوم نگاه کند. با بررسي در عملكرد نمايندگان موفق مي‌توان متوجه شد كه آنها افرادي هستند كه حرفه خود را جدي گرفته‌اند و براي آن تلاش مي‌كنند.
وي در ادامه تأكيد نمود: اخلاق حرفه‌اي مهم‌ترين اصل هر كسب و كاري است و اين انتظار از همه نمايندگان وجود دارد كه اين مقوله را بسيار جدي بگيرند، چرا كه ممكن نيست بدون رعايت اخلاق و موازين قانوني در اين صنعت ماندگار و موفق شد.
غلامي همچنين با اشاره به اهميت توازن پرتفوي شركت عنوان كرد: طبق استراتژي تعيين شده در شركت بايد برنامه‌ريزي‌ دقيقي در جهت فروش بيشتر در بيمه‌هاي عمر و تشكيل سرمايه انجام گردد و در همين راستا نيز از شبكه فروش انتظار مي‌رود با افزايش دانش و مهارت خود و تلاش بيشتر همگام با استراتژي شركت فعاليت خود را بهبود بخشند.
گفتني است در پايان اين جلسه علاوه بر ارائه آمار و عملكرد منطقه و شعبه توسط مدير منطقه و رياست شعبه، نمايندگان نيز مسائل خود را با مديرعامل مطرح نمودند. بازديد از بيمارستان در حال احداث پارس که از بيمه‌گذاران شعبه رشت است نيز از ديگر برنامه‌هاي اين بازديد بود.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 143
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی