• 1391/11/08 - 15:28
  • تعداد بازدید: 10703
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

امكان دسترسي اينترنتي به اطلاعات بيمه‌نامه‌ها براي بيمه‌گذاران فراهم شد

با هدف آسايش و رفاه حال بيمه‌گذاران بيمه نوين و افزايش سطح خدمات مطلوب به مشتريان، پرتال بيمه‌گذاران حقيقي در سايت شركت راه‌اندازي شد.

با هدف آسايش و رفاه حال بيمه‌گذاران بيمه نوين و افزايش سطح خدمات مطلوب به مشتريان، پرتال بيمه‌گذاران حقيقي در سايت شركت راه‌اندازي شد.
به گزارش روابط عمومي بيمه نوين فرشيد پوريوسفي مديريت فناوري ارتباطات و اطلاعات با اعلام اين خبر گفت: اين پرتال در سايت شركت تعريف شده و امكانات و قابليت‌هاي مختلفي را به صورت اينترنتي در اختيار بيمه‌گذاران حقيقي شركت قرار مي‌دهد.
وي ادامه داد: بيمه‌گذاران شركت از طريق اين پرتال به بسياري از اطلاعات كامل بيمه‌نامه‌هاي خريداري شده خود از شركت بيمه نوين دسترسي داشته و جزئيات كامل پرداخت‌ حق بيمه‌ها نيز در اين سيستم قابل مشاهده است.
پوريوسفي در خصوص ديگر قابليت‌هاي اين پرتال تصريح كرد: امكان پرداخت اينترنتي حق بيمه‌ها، استعلام وضعيت پرداخت‌هاي حق بيمه عمر، استعلام وضعيت مشاركت در منافع بيمه‌نامه عمر و استعلام از خسارات بيمه‌ نامه‌هاي اتومبيل از ديگر قابليت‌هاي ويژه اين پرتال براي تمام بيمه‌گذاران حقيقي شركت است.
مدير فناوري ارتباطات و اطلاعات بيمه نوين در پايان خاطر نشان كرد: اعلام زمان انقضاي بيمه‌نامه‌ها، امكان تمديد آن از طريق اينترنت و قابليت ارسال دو سويه پيام بين شركت و بيمه‌گذار از ديگر امكاناتي است كه قرار است در آينده براي اين سيستم تعريف و اجرايي شود.

  • گروه خبری : درباره نوین
  • کد خبر : 69
کلمات کلیدی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید

محصولات بیمه‌ای

آتش سوزی آتش سوزی

بیمه
آتش سوزی

مسئولیت مسئولیت

بیمه
مسئولیت

مهندسی و انرژی مهندسی و انرژی

بیمه
مهندسی و انرژی

اشخاص انفرادی اشخاص انفرادی

بیمه
اشخاص انفرادی

اتومبیل اتومبیل

بیمه
اتومبیل

طرح‌های مخصوص طرح‌های مخصوص

بیمه
طرح‌های مخصوص

باربری باربری

بیمه
باربری

اشخاص گروهی اشخاص گروهی

بیمه
اشخاص گروهی